dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Ramberg, Inge | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2020-03-16T11:15:21Z | |
dc.date.available | 2020-03-16T11:15:21Z | |
dc.date.issued | 2020-02 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0456-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2646934 | |
dc.description.abstract | Den foreliggende rapporten presenterer resultater fra en litteraturkartlegging og en intervjubasert pilotundersøkelse. Rapporten belyser aktuelle årsaksfaktorer for endringer i elevenes engasjement og motivasjon for matematikk og naturfag ved overgangen mellom barneskolen og ungdomsskolen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2020:6 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Naturfag og matematikk | en_US |
dc.subject | LItteraturkartlegging | en_US |
dc.subject | Pilotundersøkelse | en_US |
dc.subject | Motivasjon | en_US |
dc.title | Norske elevers engasjement og motivasjon i naturfag og matematikk : Litteraturkartlegging og pilotundersøkelse | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 76 | en_US |
dc.relation.project | NTNU/ Nasjonalt senter for realfagsrekruttering | en_US |