dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Bugge, Markus | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T07:34:38Z | |
dc.date.available | 2019-12-04T07:34:38Z | |
dc.date.issued | 2019-11-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0440-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2631639 | |
dc.description.abstract | I perioden 2017–2019 gjennomførte Asker kommune prosjektet «Digital læring i Askerskolen». Satsingen innebar at alle elever fikk hver sin digitale enhet; en Chromebook til bruk i læring og undervisning. Som en del av satsingen iverksatte kommunen også et felles kompetanseløft for alle lærerne. NIFU har vært engasjert av kommunen for å gi svar på om satsingen har bidratt til bedre læring for elevene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019-27 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digital læring i askerskolen. Sluttrapport fra følgeforskning | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |