dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Lyby, Lars | |
dc.contributor.author | Schwach, Vera | |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T07:14:56Z | |
dc.date.available | 2019-12-02T07:14:56Z | |
dc.date.issued | 2019-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0433-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2631167 | |
dc.description.abstract | På oppdrag av Kompetanse Norge har NIFU undersøkt hva som er kunnskapsbasen i fagskoleutdanningene. Undersøkelsen bygger på utvalgte utdanninger innenfor tre store fagområder, teknisk, helse og økonomisk-administrative utdanninger. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019:22 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Fagskoleutdanningens kunnskapsbase | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 109 | nb_NO |
dc.relation.project | Kompetanse Norge | nb_NO |