dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T11:12:36Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T11:12:36Z | |
dc.date.issued | 2019-10-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2624133 | |
dc.description.abstract | Til tross for at utdanningssystemene i Norge, Spania og Belgia er svært ulike er valgene elevene gjør i videregående opplæring forbausende like. Dette gjelder særlig for elever fra utdannede familier, og vi ser at foreldres utdanningsnivå betyr mest for elevenes valg. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Innsikt;2019:17 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Sosial ulikhet i elevers vei gjennom videregående opplæring i Bergen, Barcelona og Ghent | nb_NO |
dc.type | Others | nb_NO |