dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T07:58:05Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T07:58:05Z | |
dc.date.issued | 2019-06-25 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0397-5 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2601966 | |
dc.description.abstract | NIFU gjennomfører en studie hvor vi følger elever som begynte i videregående skole i Østfold i august 2016 gjennom tre og et halvt år i videregående opplæring. Formålet med studien er å kartlegge og forklare ungdommenes kompetanseopp-nåelse, om de fullfører og består eller ikke, og at denne kunnskap kan brukes i et arbeid som bidrar til at flere fullfører og består videregående opplæring. Dette er delrapport 2 i studien. Her følges elevene gjennom år to og inn i det tredje året i videregående opplæring. For å få et fullgodt bilde av elevene vi følger og deres vei gjennom to år i videregående og inn i starten på det tredje, anbefaler vi at denne rapporten leses i sammenheng med den første delrapporten. Sluttrap-porten kommer i vårsemesteret 2020. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-arbeidsnotat;2019-11 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Det andre året. Gjennomføring av videregående opplæring i Østfold 2016-2019 Delrapport 2 | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |