dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Tellmann, Silje Maria | |
dc.contributor.author | Bungum, Berit | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Sølberg, Jan | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.contributor.author | Jarness, Vegard | |
dc.contributor.author | Larsen, Even Hellan | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T07:19:07Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T07:19:07Z | |
dc.date.issued | 2019-03-03 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0371-5 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2592307 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet evaluerer NIFU den nasjonale strategien Tett på realfag. Strategien skal bidra til økt kompetanse i realfag for barnehage og grunnopplæring i perioden 2015–2019. Foreliggende rapport, delrapport 2, er den andre av til sammen fire rapporter som samlet presenterer funnene fra NIFUs evaluering. Denne andre rapporten omfatter implementeringen av strategien. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019-1 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av Tett på realfag. Implementeringen. Delrapport 2 | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |