Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorRønsen, Ester
dc.contributor.authorBubikova-Moan, Jarmila
dc.contributor.authorJarness, Vegard
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.date.accessioned2019-02-13T06:45:31Z
dc.date.available2019-02-13T06:45:31Z
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0366-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2585108
dc.description.abstractUngdomstrinn i utvikling 2012–2017 har vært en omfattende satsing hvor hovedmålet har vært «motivasjon og mestring for bedre læring gjennom mer praktisk og variert undervisning». I denne sluttrapporten fra evalueringen av virkemidlene i satsingen bygger vi på tidligere rapporter samt et omfattende datamateriale som er innhentet våren 2018. Det gjelder fem spørreundersøkelser og fire casestudier.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2018:32
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectUngdomstrinn i utviklingnb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectSluttrapportnb_NO
dc.titleSluttrapport fra evalueringen av virkemidlene i satsingen Ungdomstrinn i utviklingnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber226nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal