dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Bugge, Markus | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.date.accessioned | 2018-10-23T08:48:08Z | |
dc.date.available | 2018-10-23T08:48:08Z | |
dc.date.issued | 2018-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0362-3 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2569067 | |
dc.description.abstract | I perioden 2017-2019 gjennomfører Asker kommune prosjektet «Digital læring i askerskolen». Prosjektet omfatter implementering av 1:1 dekning av Chromebooks for alle kommunens skoler og herunder et større kompetanseløft for alle kommunens lærere. NIFU skal følge prosjektet med et følgeforskningsdesign. Datagrunnlaget omfatter skoleeier, skoleledelse, lærere og elever. Denne midtveisrapporten gir et bilde av satsingens første halvannet år. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2018:29 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | askerskolen | nb_NO |
dc.subject | digital læring | nb_NO |
dc.title | Digital læring i askerskolen : Midtveisrapport fra følgeforskning | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | Asker kommune | nb_NO |