Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorBugge, Markus
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.date.accessioned2018-10-23T08:48:08Z
dc.date.available2018-10-23T08:48:08Z
dc.date.issued2018-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0362-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2569067
dc.description.abstractI perioden 2017-2019 gjennomfører Asker kommune prosjektet «Digital læring i askerskolen». Prosjektet omfatter implementering av 1:1 dekning av Chromebooks for alle kommunens skoler og herunder et større kompetanseløft for alle kommunens lærere. NIFU skal følge prosjektet med et følgeforskningsdesign. Datagrunnlaget omfatter skoleeier, skoleledelse, lærere og elever. Denne midtveisrapporten gir et bilde av satsingens første halvannet år.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2018:29
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectaskerskolennb_NO
dc.subjectdigital læringnb_NO
dc.titleDigital læring i askerskolen : Midtveisrapport fra følgeforskningnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectAsker kommunenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal