dc.contributor.author | Larsen, Even Hellan | |
dc.contributor.author | Vaagland, Karin | |
dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.date.accessioned | 2017-11-15T09:26:26Z | |
dc.date.available | 2017-11-15T09:26:26Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0293-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2466355 | |
dc.description.abstract | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har en treårig rammeavtale (2017–2019) med Utdanningsdirektoratet om å gjennomføre halvårlige spørreundersøkelser rettet mot skoler og skoleeiere. Denne rapporten er et tillegg til rapporten Spørsmål til Skole-Norge våren 2017 (Federici m.fl., 2017). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2017:24 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Analyse | nb_NO |
dc.subject | Skoler | nb_NO |
dc.subject | Skoleeiere | nb_NO |
dc.subject | Vurdering for læring | nb_NO |
dc.subject | Nasjonal satsing | nb_NO |
dc.title | Vurdering for læring : Resultater og analyser av skoler og skoleeieres svar på spørsmål om vurderingspraksis | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 84 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |