Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Even Hellan
dc.contributor.authorVaagland, Karin
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.date.accessioned2017-11-15T09:26:26Z
dc.date.available2017-11-15T09:26:26Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0293-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2466355
dc.description.abstractNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har en treårig rammeavtale (2017–2019) med Utdanningsdirektoratet om å gjennomføre halvårlige spørreundersøkelser rettet mot skoler og skoleeiere. Denne rapporten er et tillegg til rapporten Spørsmål til Skole-Norge våren 2017 (Federici m.fl., 2017).nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2017:24
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectAnalysenb_NO
dc.subjectSkolernb_NO
dc.subjectSkoleeierenb_NO
dc.subjectVurdering for læringnb_NO
dc.subjectNasjonal satsingnb_NO
dc.titleVurdering for læring : Resultater og analyser av skoler og skoleeieres svar på spørsmål om vurderingspraksisnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber84nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal