Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUlriksen, Robin
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.date.accessioned2017-10-31T09:16:35Z
dc.date.available2017-10-31T09:16:35Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0294-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463083
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for skoler 2017, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2017:21
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectSpørreundersøkelsenb_NO
dc.subjectVidereutdanningnb_NO
dc.subjectKompetanse for kvalitetnb_NO
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2017 : Resultater fra en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet»nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber82nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal