dc.contributor.author | Ulriksen, Robin | |
dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T09:16:35Z | |
dc.date.available | 2017-10-31T09:16:35Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0294-7 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463083 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for skoler 2017, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2017:21 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Spørreundersøkelse | nb_NO |
dc.subject | Videreutdanning | nb_NO |
dc.subject | Kompetanse for kvalitet | nb_NO |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for lærere 2017 : Resultater fra en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet» | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 82 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |