Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFalkfjell, Lise
dc.contributor.authorSmeby, Jens-Christian
dc.date.accessioned2017-10-20T12:58:06Z
dc.date.available2017-10-20T12:58:06Z
dc.date.issued1999-02
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2461321
dc.description.abstractHensikten med denne rapporten er å belyse forhold av betydning for studiekvalitet og gjennomstrømning på hovedfag. Ved de ulike lærestedene er det gjennomført en rekke tiltak for å få arbeidet med hovedoppgavene inn i mer strukturerte former og for å bedre hovedfagsveiledningen. Et sentralt spørsmål er derfor hvordan disse tiltakene praktiseres, og hvilke problemer som i dag bidrar til at mange hovedfagsstudenter bruker lengre tid enn normert.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU - Norsk institutt for studier av forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;1999:1
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.subjectGjennomstrømningnb_NO
dc.subjectStudiekvalitetnb_NO
dc.subjectHovedfagnb_NO
dc.titleVeien gjennom hovedfagetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber86nb_NO
dc.relation.projectNorsk Studentunion m.fl.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal