dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.contributor.author | Sjaastad, Jørgen | |
dc.contributor.author | Aanstad, Siri | |
dc.date.accessioned | 2017-09-21T08:05:30Z | |
dc.date.available | 2017-09-21T08:05:30Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0288-6 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2455910 | |
dc.description.abstract | Matematikk 1-MOOC er et videreutdanningstilbud for matematikklærere som underviser på 1.–7. trinn. Tilbudet inngår i satsingen Kompetanse for kvalitet og gir 30 studiepoeng over ett studieår. Lærere kan søke vikar- og stipendmidler for å delta. Matematikk 1-MOOC ble gjennomført før første gang i 2016–17 og var et samarbeid mellom Senter for IKT i utdanningen og Universitetet i Agder (UiA). NIFU har evaluert tilbudet i dette første driftsåret, og funnene presenteres i foreliggende rapport. Evalueringen er utført på oppdrag for Senter for IKT i utdanningen. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;20 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av videreutdanningstilbudet Matematikk 1-MOOC 2016-2017 : Et storskala videreutdanningstilbud for matematikklærere i barneskolen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 54 | nb_NO |
dc.subject.keyword | Matematikk 1-MOOC | |
dc.subject.keyword | Kompetanse for kvalitet | |
dc.subject.keyword | Videreutdanning | |