Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.contributor.authorSiddiq, Fazilat
dc.contributor.authorUlriksen, Robin
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2017-09-01T12:17:54Z
dc.date.available2017-09-01T12:17:54Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0283-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2452799
dc.description.abstractDen virtuelle matematikkskolen (DVM) er et nettbasert tilbud for elever på ungdomsskoletrinnet. Målet er å prøve ut nye former for IKT-basert opplæring for å skape mestringsfølelse og motivasjon gjennom nivåtilpasset opplæring i matematikk. Målgruppen er både elever med høy måloppnåelse i faget og elever med lav måloppnåelse. NIFU har evaluert tilbudene og funnene presenteres i foreliggende rapport. Evalueringen er utført på oppdrag for Senter for IKT i utdanningen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2017:15
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectDen virtuelle matematikkskolennb_NO
dc.subjectIKT-basert opplæringnb_NO
dc.titleDen virtuelle matematikkskolen skoleåret 2016-2017 : Evaluering av tilbudene DVM-U, DVM-Pluss og DVM-1Tnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber64nb_NO
dc.relation.projectSenter for IKT i utdanningennb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal