dc.contributor.author | Sjaastad, Jørgen | |
dc.contributor.author | Siddiq, Fazilat | |
dc.contributor.author | Ulriksen, Robin | |
dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2017-09-01T12:17:54Z | |
dc.date.available | 2017-09-01T12:17:54Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0283-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2452799 | |
dc.description.abstract | Den virtuelle matematikkskolen (DVM) er et nettbasert tilbud for elever på ungdomsskoletrinnet. Målet er å prøve ut nye former for IKT-basert opplæring for å skape mestringsfølelse og motivasjon gjennom nivåtilpasset opplæring i matematikk. Målgruppen er både elever med høy måloppnåelse i faget og elever med lav måloppnåelse. NIFU har evaluert tilbudene og funnene presenteres i foreliggende rapport. Evalueringen er utført på oppdrag for Senter for IKT i utdanningen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2017:15 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Den virtuelle matematikkskolen | nb_NO |
dc.subject | IKT-basert opplæring | nb_NO |
dc.title | Den virtuelle matematikkskolen skoleåret 2016-2017 : Evaluering av tilbudene DVM-U, DVM-Pluss og DVM-1T | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 64 | nb_NO |
dc.relation.project | Senter for IKT i utdanningen | nb_NO |