Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorFlatø, Martin
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.date.accessioned2017-06-07T04:37:48Z
dc.date.available2017-06-07T04:37:48Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.isbn978-82-327-0261-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2444485
dc.description.abstractDenne rapporten om skolebidragsindikatorer i videregående skole er utarbeidet på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer en rekke indikatorer for skolenes bidrag til elevenes resultater, etter at vi har tatt hensyn til det grunnlaget elevene hadde med seg da de begynte i videregående skole. Denne typen indikatorer gir de videregående skolene kvalitativt ny informasjon om deres eget bidrag til elevenes læring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2017:7
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectSkolebidragsindikatorernb_NO
dc.subjectVideregående skolenb_NO
dc.titleSkolebidragsindikatorer i videregående skole: Indikatorer for skolers bidrag til fullføring, gjennomføring og gjennomsnittskarakterer for skoleåret 2014-2015 og kullet som begynte i videregående skole høsten 2012nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber110nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal