Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.date.accessioned2016-12-20T08:29:43Z
dc.date.available2016-12-20T08:29:43Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0242-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2425525
dc.description.abstractNIFU har gjennomført en kartlegging av ansatte i undervisningsstillinger uten formell lærerkvalifisering. Kartleggingen er utført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og etter Kunnskapsdepartementets initiativ til undersøkelsen høsten 2015.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2016:15
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectKartleggingnb_NO
dc.subjectLærerenb_NO
dc.subjectKvalifikasjonernb_NO
dc.titleKartlegging av lærere uten formelle kvalifikasjonernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber104nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal