dc.contributor.author | Sjaastad, Jørgen | |
dc.contributor.author | Carlsten, Tone Cecilie | |
dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T08:29:43Z | |
dc.date.available | 2016-12-20T08:29:43Z | |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0242-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2425525 | |
dc.description.abstract | NIFU har gjennomført en kartlegging av ansatte i undervisningsstillinger uten formell lærerkvalifisering. Kartleggingen er utført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og etter Kunnskapsdepartementets initiativ til undersøkelsen høsten 2015. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2016:15 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Kartlegging | nb_NO |
dc.subject | Lærere | nb_NO |
dc.subject | Kvalifikasjoner | nb_NO |
dc.title | Kartlegging av lærere uten formelle kvalifikasjoner | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 104 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |