Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.date.accessioned2016-04-12T08:24:56Z
dc.date.available2016-04-12T08:24:56Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.isbn978-82-327-0175-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2385214
dc.description.abstractSom bidrag til et kunnskapsgrunnlag for å videreutvikle en strategi for kompetanseutvikling for yrkesfaglærere – Yrkesfaglærerløftet – har Utdanningsdirektoratet på vegne av Kunnskapsdepartementet bedt NIFU om å foreta en kartlegging. Denne kartleggingen er hovedsakelig basert på nye analyser av de norske dataene fra OECDs internasjonale lærerundersøkelse TALIS 2013. Den kvantitative analysen har inngått i en kvalitativ oppfølging med fokusgrupper bestående av respondenter fra ulike utdanningsprogram.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2016:6
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectTALISnb_NO
dc.subjectYrkesfaglærerenb_NO
dc.subjectKompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectKartleggingnb_NO
dc.titleKompetanseutvikling blant yrkesfaglærere: En undersøkelse basert på OECD Teaching and Learning International Survey (TALIS)nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber64nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge