Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorRamberg, Inge
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.date.accessioned2015-10-20T17:09:40Z
dc.date.available2015-10-20T17:09:40Z
dc.date.issued2006-12
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2357349
dc.description.abstractUniversitetet i Oslo har siden 2003 hatt en egen strategi for fleksibel læring der bruk av ny teknologi for å støtte og forbedre studentenes læringsutbytte har stått sentralt. Strategiperioden utgår i 2007, og Universitetet i Oslo har derfor bedt om en ekstern evaluering av hvordan den nåværende strategien har fungert.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:52
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectTeknologinb_NO
dc.titleEn evaluering av 'Strategi for fleksibel læring' ved Universitetet i Oslonb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge