dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Ramberg, Inge | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T17:09:40Z | |
dc.date.available | 2015-10-20T17:09:40Z | |
dc.date.issued | 2006-12 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2357349 | |
dc.description.abstract | Universitetet i Oslo har siden 2003 hatt en egen strategi for fleksibel læring der bruk av ny teknologi for å støtte og forbedre studentenes læringsutbytte har stått sentralt. Strategiperioden utgår i 2007, og Universitetet i Oslo har derfor bedt om en ekstern evaluering av hvordan den nåværende strategien har fungert. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2006:52 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Teknologi | nb_NO |
dc.title | En evaluering av 'Strategi for fleksibel læring' ved Universitetet i Oslo | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 41 | nb_NO |