Show simple item record

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.date.accessioned2015-10-20T16:16:03Z
dc.date.available2015-10-20T16:16:03Z
dc.date.issued2006-10
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2357323
dc.description.abstractDette prosjektet er en kvalitativ utdypning av den store brukerundersøkelsen av norsk spesialundervisning som NIFU STEP utførte på oppdrag for Utdanningsdirektoratet i 2004 og som resulterte i rapporten Eleven i fokus? En brukerundersøkelse av norsk spesialundervisning etter enkeltvedtak (2004). Denne omfattende kvantitative undersøkelsen belyste ulike sider ved spesialundervisning slik elever, foreldre og lærere vurderte situasjonen. Gjennom en kvalitativ tilnærming kan vi si noe om hvilke erfaringer og holdninger noen foreldre og lærere har i forhold til tilbudet som gis elever med spesialundervisning etter enkeltvedtak.nb_NO
dc.description.sponsorshipFunksjonshemmedes fellesorganisasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:39
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSpesialundervisningnb_NO
dc.titleTil elevens beste? Noen lærere og foreldres synspunkter på og vurderinger av spesialundervisning etter enkeltvedtaknb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge