Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.date.accessioned2015-10-20T16:16:03Z
dc.date.available2015-10-20T16:16:03Z
dc.date.issued2006-10
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2357323
dc.description.abstractDette prosjektet er en kvalitativ utdypning av den store brukerundersøkelsen av norsk spesialundervisning som NIFU STEP utførte på oppdrag for Utdanningsdirektoratet i 2004 og som resulterte i rapporten Eleven i fokus? En brukerundersøkelse av norsk spesialundervisning etter enkeltvedtak (2004). Denne omfattende kvantitative undersøkelsen belyste ulike sider ved spesialundervisning slik elever, foreldre og lærere vurderte situasjonen. Gjennom en kvalitativ tilnærming kan vi si noe om hvilke erfaringer og holdninger noen foreldre og lærere har i forhold til tilbudet som gis elever med spesialundervisning etter enkeltvedtak.nb_NO
dc.description.sponsorshipFunksjonshemmedes fellesorganisasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:39
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSpesialundervisningnb_NO
dc.titleTil elevens beste? Noen lærere og foreldres synspunkter på og vurderinger av spesialundervisning etter enkeltvedtaknb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge