Show simple item record

dc.contributor.authorHelland, Håvard
dc.date.accessioned2015-10-08T17:04:58Z
dc.date.available2015-10-08T17:04:58Z
dc.date.issued2006-03-15
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2353325
dc.description.abstractI dette notatet vil studieprogresjon og kompetanseoppnåelse i yrkesfagopplæringen i videregående undersøkes. Personene som inngår i undersøkelsen er de som begynte på et grunnkurs høsten 2000 og som seinere er registrert i et lærefag på VK2-nivå enten som lærlinger eller elever. Dette gjelder i underkant av 20 prosent av grunnkurskullet. I hvilken grad disse har avlagt fag- eller svenneprøve innen utgangen av 2004, undersøkes. I tillegg undersøkes det i hvilken grad lærlingene og elevene som har avlagt prøven har bestått.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:9
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectStudieprogresjonnb_NO
dc.subjectKompetanseoppnåelsenb_NO
dc.titleProgresjon og kompetanseoppnåelse i yrkesfagopplæringnb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber132nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge