dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Hermstad, Ingrid Holmedal | |
dc.contributor.author | Ljusberg, Anna-Lena | |
dc.contributor.author | Mordal, Siri | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Tangen, Sonia | |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T12:06:52Z | |
dc.date.available | 2024-05-22T12:06:52Z | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-754-1 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3131119 | |
dc.description.abstract | Rammeplanen for skolefritidsordningen i Norge (SFO) ble innført som forskrift til Opplæringsloven fra og med august 2021. I tiden etter har en forskergruppe fra NTNU Samfunnsforskning AS, NIFU og Stockholms universitet arbeidet med å følge innføringen av den nye rammeplanen, og hva den gjør og ikke gjør med SFO. Dette er den tredje og siste rapporten i denne følgeevalueringen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NTNU Samfunnsforskning; | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Skolefritidsordningen | en_US |
dc.subject | SFO | en_US |
dc.subject | Rammeplan | en_US |
dc.subject | Følgeevaluering | en_US |
dc.title | Innføring av rammeplan i SFO – sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 167 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |