Show simple item record

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedal
dc.contributor.authorLjusberg, Anna-Lena
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorTangen, Sonia
dc.date.accessioned2024-05-22T12:06:52Z
dc.date.available2024-05-22T12:06:52Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.isbn978-82-7570-754-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131119
dc.description.abstractRammeplanen for skolefritidsordningen i Norge (SFO) ble innført som forskrift til Opplæringsloven fra og med august 2021. I tiden etter har en forskergruppe fra NTNU Samfunnsforskning AS, NIFU og Stockholms universitet arbeidet med å følge innføringen av den nye rammeplanen, og hva den gjør og ikke gjør med SFO. Dette er den tredje og siste rapporten i denne følgeevalueringen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.relation.ispartofseriesNTNU Samfunnsforskning;
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSkolefritidsordningenen_US
dc.subjectSFOen_US
dc.subjectRammeplanen_US
dc.subjectFølgeevalueringen_US
dc.titleInnføring av rammeplan i SFO – sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplanen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber167en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • 9 - Other / Annet [201]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal