Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorLillebø, Otto Sevaldson
dc.contributor.authorSkåholt, Asgeir
dc.date.accessioned2023-02-20T20:54:12Z
dc.date.available2023-02-20T20:54:12Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0593-1
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3052488
dc.description.abstractDette notatet har undersøkt mulige virkninger av fire av tiltakene i Utdanningsløftet 2020 på deltakelsen i videregående opplæring. Notatet er basert på registerdata om utviklingen i antall elever over 20 år, med og uten rett, i videregående opplæring i 2020/21 og 2021/22. I tillegg bygger notatet på registerdata over antall elever i avgangskullet 2021/22 som ikke besto, men som fortsatte i opplæring høsten 2022, og til slutt tall for nye læreplasser i 2021 sammenlignet med tidligere år.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2023:4
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectUtdanningsløftet 2020en_US
dc.subjectTilleggsnotaten_US
dc.titleEvaluering av Utdanningsløftet 2020: Tilleggsnotat basert på registerdata for 2021/2022en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber43en_US
dc.relation.projectKunnskapsdepartementeten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal