Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.contributor.authorWang, Tz-Shiuan
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2022-12-01T13:47:59Z
dc.date.available2022-12-01T13:47:59Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0555-9
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3035399
dc.description.abstractUtdanningsdirektoratet ønsker å revidere Elevundersøkelsen. I denne prosessen har Utdanningsdirektoratet valgt ut temaer basert på juridisk hjemmel i opplæringsloven og læreplanen. Som et ledd i prosessen med revidering, har NIFU bistått med å identifisere hvilke temaer som egner seg, og ikke egner seg, for operasjonalisering i instrumenter som kan inngå i undersøkelsen, basert på teoretisk og psykometrisk litteratur. Arbeidsnotatet oppsummerer arbeidet som ble gjennomført av NIFU i april 2022. Over 100 relevante instrumenter er opplistet i vedlegg B.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2022:3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTilgjengelighet av publiserte instrumenter for potensielle temaer i Elevundersøkelsen: Forstudie for Utdanningsdirektorateten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber135en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal