Show simple item record

dc.contributor.authorLangfeldt, Liv
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2015-05-04T13:10:26Z
dc.date.available2015-05-04T13:10:26Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/283030
dc.description.abstractBakgrunnen for notatet er en henvendelse fra NOKUT med ønske om å få drøftet tolkningsrom og dilemmaer knyttet til å vurdere faglig nivå og dokumenterte resultater i høyere utdanning. Utgangspunktet er at i ”Forskrift om akkreditering, evaluering og godkjenning etter lov om universiteter og høgskoler og lov om private høyskoler” (UFD 2.1.2003) heter det at ”Ved revisjon av etablerte studietilbud skal organet også legge vekt på utdanningens faglige nivå og dokumenterte resultater”.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:1
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectAkkrediteringnb_NO
dc.titleKriterie- og metodegrunnlag for (re)akkreditering av høyere utdanningnb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge