Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLangfeldt, Liv
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2015-05-04T13:10:26Z
dc.date.available2015-05-04T13:10:26Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/283030
dc.description.abstractBakgrunnen for notatet er en henvendelse fra NOKUT med ønske om å få drøftet tolkningsrom og dilemmaer knyttet til å vurdere faglig nivå og dokumenterte resultater i høyere utdanning. Utgangspunktet er at i ”Forskrift om akkreditering, evaluering og godkjenning etter lov om universiteter og høgskoler og lov om private høyskoler” (UFD 2.1.2003) heter det at ”Ved revisjon av etablerte studietilbud skal organet også legge vekt på utdanningens faglige nivå og dokumenterte resultater”.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:1
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectAkkrediteringnb_NO
dc.titleKriterie- og metodegrunnlag for (re)akkreditering av høyere utdanningnb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge