Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorgen, Jorunn Spord
dc.contributor.authorGunnes, Hebe
dc.contributor.authorSundnes, Susanne Lehmann
dc.date.accessioned2015-04-21T19:27:24Z
dc.date.available2015-04-21T19:27:24Z
dc.date.issued2004-08
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282161
dc.description.abstractDette notatet er kommet i stand som et tilleggsoppdrag i forbindelse med at Norsk institutt for studier av forskning og utdanning (NIFU STEP) hadde prosjektledelse og sekretariat for evalueringen av norsk pedagogisk forskning. Evalueringen ble gjort som ledd i Norges forskningsråds fagevalueringer, og foregikk i løpet av 2003-2004. Deler av denne rapporten er inkorporert i evalueringsrapporten fra komiteen. Forskningsrådet har vært oppdragsgiver for tilleggsoppdraget.nb_NO
dc.description.sponsorshipForskningsrådetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2004:4
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectFinansieringnb_NO
dc.subjectFoUnb_NO
dc.titleStrukturelle betingelser for norsk pedagogisk forskningnb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO
dc.source.pagenumber72nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge