dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.contributor.author | Gunnes, Hebe | |
dc.contributor.author | Sundnes, Susanne Lehmann | |
dc.date.accessioned | 2015-04-21T19:27:24Z | |
dc.date.available | 2015-04-21T19:27:24Z | |
dc.date.issued | 2004-08 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/282161 | |
dc.description.abstract | Dette notatet er kommet i stand som et tilleggsoppdrag i forbindelse med at Norsk institutt for studier av forskning og utdanning (NIFU STEP) hadde prosjektledelse og sekretariat for evalueringen av norsk pedagogisk forskning. Evalueringen ble gjort som ledd i Norges forskningsråds fagevalueringer, og foregikk i løpet av 2003-2004. Deler av denne rapporten er inkorporert i evalueringsrapporten fra komiteen. Forskningsrådet har vært oppdragsgiver for tilleggsoppdraget. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Forskningsrådet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2004:4 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Finansiering | nb_NO |
dc.subject | FoU | nb_NO |
dc.title | Strukturelle betingelser for norsk pedagogisk forskning | nb_NO |
dc.type | Working Paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 72 | nb_NO |