Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLysø, Ingunn Hybertsen
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.contributor.authorSolem, Anniken
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-03-16T13:08:46Z
dc.date.available2015-03-16T13:08:46Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.isbn978-82-7218-962-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279362
dc.description.abstractDen foreliggende delrapporten er den tredje av fire rapporter fra følgeevalueringen av den nasjonale rektorutdanningen – et initiativ som Utdanningsdirektoratet har tatt for å styrke lederkompetansen til rektorer og skoleledere i grunn- og videregående skole i Norge.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectRektorutdanningnb_NO
dc.subjectEtter- og videreutdanningnb_NO
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.titleLedet til læring. Nasjonal rektorutdanning i grunn- og videregående skole; deltakernes vurdering av egen utvikling. Delrapport 3 fra Evaluering av den nasjonale rektorutdanningennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • 9 - Other / Annet [195]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge