Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDysthe, Olga
dc.contributor.authorRaaheim, Arild
dc.contributor.authorLima, Ivar
dc.contributor.authorBygstad, Arne
dc.date.accessioned2015-03-16T07:37:12Z
dc.date.available2015-03-16T07:37:12Z
dc.date.issued2006-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279235
dc.description.abstractTema for denne rapporten er pedagogiske endringer i høyere utdanning under Kvalitetsreformen. Utgangspunktet er de signaler som ble gitt i Mjøsutvalgets utredning (NOU 2000:14) og i Stortingsmelding 27 om ønskede endringer som gjaldt undervisning og vurderingsformer. Hovedspørsmålet vi har søkt svar på er i hvilken grad disse signalene er blitt fulgt opp og hvilke konsekvenser eventuelle endringer har hatt.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectPedagogikknb_NO
dc.subjectReformernb_NO
dc.titleEvalueringen av Kvalitetsreformen. Delrapport 7. Undervisnings- og vurderingsformer: Pedagogiske konsekvenser av Kvalitetsreformennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • 9 - Other / Annet [195]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge