Show simple item record

dc.contributor.authorJordell, Karl Øyvind
dc.date.accessioned2019-06-26T14:14:56Z
dc.date.available2019-06-26T14:14:56Z
dc.date.issued1992-02
dc.identifier.isbn82-7218-275-0
dc.identifier.issn0802-9342
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602408
dc.description.abstractIfølge St.meld. nr. 40 (1990-91) "Fra visjon til virke. Om høyere utdanning" skal det iverksettes nasjonale evalueringer av høyere utdanning. Økonomisk- administrativ utdanning er utpekt som det fagområdet som først skal underkastes slik evaluering. NAVFs utredningsinstitutt skal yte ulike former for bistand ved de nasjonale evalueringene. Høsten 1991 har instituttet som et forprosjekt utarbeidet forslag til et evalueringsopplegg innen feltet økonomisk-administrativ utdanning. Denne utredningen omhandler premisser og fremgangsmåter for nasjonale evalueringer mer allment, som etter en nærmere konkretisering vil kunne legges til grunn for fagmiljøers og sakkyndige komiteers arbeid. Utredningens siste avsnitt tar for seg evalueringsprosessen for økonomisk-administrativ utdanning.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNAVFs utredningsinstituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNAVF-rapport;1992-3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNasjonal evaluering av økonomisk-administrativ utdanning - Premisser og prosessnb_NO
dc.typeReportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal