Show simple item record

dc.contributor.authorSandberg, Nina
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.date.accessioned2019-06-19T13:54:09Z
dc.date.available2019-06-19T13:54:09Z
dc.date.issued1995-06
dc.identifier.isbn82-7218-333-1
dc.identifier.issn0804-6395
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2601439
dc.description.abstractUtredningsinstituttet er sammen med seks andre forskningsinstitusjoner engasjert i evalueringen av Reform 94. Instituttets arbeid er innenfor evalueringsområdene Dimensjonering og kapasitet og Gjennomstrømning og kompetanse. Evalueringsarbeidet er planlagt å være ferdig i 1998. Dette er Utredningsinstituttets underveisrapport fra evalueringen av Reform 94 for våren 1995. Høsten 1994 ble det levert i alt fire underveisrapporter, en om rekruttering og gjennomstrømning i videregående opplæring før innføringen av reformen, en om de fremmedspråklige elevene, en om tilbudsstrukturen på grunnkursnivå for skoleåret 1994-95 og en om søkning og opptak til grunnkursene. Denne rapporten bygger i noen grad på de fire tidligere underveisrapportene, men det aller meste er likevel nytt stoff. Analysene av det materialet vi hadde tilgang til i fjor høst er ført videre og utvidet i betydelig grad. Nytt materiale er dessuten samlet inn om elevmassen i skoleåret 1994-95 og om det planlagte tilbudet av grunnkurs og kurs på VK1-nivå for skoleåret 1995-96. Det samme gjelder relevante opplysningernb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNAVFs utredningsinstituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesUtredningsinstituttet-rapport;1995-3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAlle kan ikke bli frisører - Søkning og opptak til videregående opplæring - Evaluering av Reform ´94: Underveisrapport våren 1995nb_NO
dc.typeReportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal