Show simple item record

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.date.accessioned2018-06-11T10:51:41Z
dc.date.available2018-06-11T10:51:41Z
dc.date.created2018-06-08T14:26:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBedre Skole. 2018, 30 (2), 22-27.nb_NO
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2501133
dc.description.abstractNår teknologi skal testes ut og innføres i skolen, hender det ofte at alt ikke går helt etter planen. Men etter hvert er det visse mønstre som avtegner seg og som man kan lære av når man planlegger nye prosjekter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.urihttps://www.utdanningsnytt.no/bedre-skole/
dc.titleUtprøving og innføring av ny teknologi i skolen – hva har vi lært?nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber22-27nb_NO
dc.source.volume30nb_NO
dc.source.journalBedre Skolenb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.cristin1590019
cristin.unitcode7463,0,0,0
cristin.unitnameNIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • 9 - Other / Annet [195]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Show simple item record