Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.date.accessioned2018-01-16T07:17:58Z
dc.date.available2018-01-16T07:17:58Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0302-9
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2477664
dc.description.abstractNIFU gjennomfører et femårig prosjekt hvor vi følger elevene som begynte i videregående skole i Østfold fylkeskommune i august 2016 gjennom videregående opplæring. Elevene skal følges ut skoleåret 2020-2021. Formålet med prosjektet er å etablere en dypere forståelse av hva som kjennetegner de som fullfører og består, de som slutter og de som stryker i Østfold, altså hvilke forhold som forklarer kompetanseoppnåelse. Videre er formålet å bidra til bedre gjennomføring av videregående opplæring i Østfold.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2017:11
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleDet første året : Gjennomføring av videregående opplæring i Østfold 2016-2021. Delrapport 1nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber76nb_NO
dc.relation.projectØstfold fylkeskommunenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal