Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.date.accessioned2017-08-16T11:42:40Z
dc.date.available2017-08-16T11:42:40Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0279-4
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2450921
dc.description.abstractProsjektet «Evaluering av adaptiv digital læring i matematikk» ble innvilget støtte fra Regionale Forskningsfond Hovedstadsregionen våren 2014. Prosjektets formål har vært å kartlegge elevenes læringsutbytte av den adaptive læringsressursen, som fikk navnet «MatAdapt», samt hvordan læreren kan bruke denne i sin undervisning. Foreliggende notat presenterer erfaringene fra prosjektet. Her presenteres erfaringer fra skolenes bruk og vurderinger av den adaptive læringsressursen samt overordnede erfaringer fra trepartssamarbeidet med særlig vekt på forberedelser knyttet til utprøvinger av læringsressursen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2017:6
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectKartleggingnb_NO
dc.subjectMatAdaptnb_NO
dc.subjectAdaptiv læringsressursnb_NO
dc.subjectLæringsutbyttenb_NO
dc.titleMatAdapt – erfaringer fra pilotering av en adaptiv digital læringsressurs i matematikk for elever i videregående skolenb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber40nb_NO
dc.relation.projectRegionalt forskningsfond Hovedstadennb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal