Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndresen, Silje
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorNyen, Torgeir
dc.contributor.authorOldervoll, Johannes
dc.contributor.authorTønder, Anna Hagen
dc.date.accessioned2016-12-16T09:04:47Z
dc.date.available2016-12-16T09:04:47Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0239-8
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2425324
dc.description.abstractFafo og NIFU samarbeider om å evaluere de pågående forsøkene med vekslingsmodeller i fagopplæringen. Evalueringen er finansiert av Utdanningsdirektoratet og varer fra 2014 til 2018. Denne delrapporten er den andre i en serie på fire rapporter. Rapporten handler om elevene/lærlingene som går i vekslingsløp, og deres faglige utvikling og motivasjon. Kvalitative intervjuer med elever, lærere, instruktører/faglige ledere i bedrift og andre utgjør det viktigste datagrunnlaget for rapporten.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU og FAFOnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2016:18
dc.relation.ispartofseriesFAFO-notat;2016:18
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectFag- og yrkesopplæringnb_NO
dc.subjectVekslingsmodellnb_NO
dc.titleEvaluering av vekslingsmodell i fag- og yrkesopplæringen: Delrapport 2nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber83nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal