dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T09:31:51Z | |
dc.date.available | 2016-10-17T09:31:51Z | |
dc.date.issued | 2016-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0223-7 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2415492 | |
dc.description.abstract | Dette arbeidsnotatet er laget som et dokumentasjonsnotat innenfor forskningsprosjektet «Quality of Norwegian Higher Education: Pathways, Practises and Performances» som gjennomføres i samarbeid mellom NIFU og Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo. Formålet med notatet er å få fram de faglig ansattes vurderinger av undervisningssituasjonen basert på de norske dataene fra den internasjonale undersøkelsen «Changing Academic profession» (CAP). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2016:15 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Undervisningsvilkår | nb_NO |
dc.subject | Universiteter | nb_NO |
dc.subject | Changing Academic Profession (CAP) | nb_NO |
dc.title | Undervisningsvilkår ved universitetene – En analyse av data fra CAP-undersøkelsen | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 46 | nb_NO |
dc.relation.project | Norges forskningsråd (FINNUT programmet) | nb_NO |