Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorReymert, Ingvild
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.date.accessioned2016-04-13T17:14:12Z
dc.date.available2016-04-13T17:14:12Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.isbn978-82-327-0174-2
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2385479
dc.description.abstractForord Dette notatet ser nærmere på og diskuterer et utvalg indikatorer som brukes for å måle kvalitet i høyere utdanning i Norge. Utvalget av indikatorer er gjort med utgangspunkt i indikatorer som er viktige for utdanningskvalitet og hva som kan sies å måle dette. Notatet er en del av prosjektet Quality of Norwegian Higher Education: Pathways, Practices and Performances, en forskningsbasert evaluering av kvalitet i norsk høyere utdanning som NIFU utfører i samarbeid med IPED ved UiO.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2016:3
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.subjectIndikatorernb_NO
dc.titleIndikatorer på kvalitet i høyere utdanningnb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO
dc.source.pagenumber70nb_NO
dc.relation.projectNorges forskningsrådnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge