Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.date.accessioned2015-10-20T19:38:48Z
dc.date.available2015-10-20T19:38:48Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2357359
dc.description.abstractI 2010 publiserte NIFU rapport 2010:34 'De gamle er eldst?'. Noen av konklusjonene og funnene i rapporten om innvandrerelevers prestasjoner var litt overraskende. I dette notatet er det derfor foretatt noen utdypende analyser av disse resultatene. Notatet belyser betydningen av segregering/integrering og læringsmiljø for innvandrerelevenes prestasjoner, målt ved resultater på de nasjonale prøver.nb_NO
dc.description.sponsorshipUtdanningsdirektoratetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-arbeidsnotat;2011:6
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectInnvandrerelevernb_NO
dc.subjectPrestasjonernb_NO
dc.titleSegregering, læringsmiljø og ikke-vestlige innvandrerelevers prestasjoner på nasjonale prøver. 5. og 8. trinn 2007-2009nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber40nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge