dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.contributor.author | Danø, Trine | |
dc.date.accessioned | 2015-10-10T07:30:06Z | |
dc.date.available | 2015-10-10T07:30:06Z | |
dc.date.issued | 2006-04 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2353682 | |
dc.description.abstract | Som vist i dette notatet, er joint degrees et fenomen som synes å bli stadig mer aktuelt og utbredt, både i nordisk men også i europeisk sammenheng. Fordelene med slike studieprogrammer synes å være mange, der både studenter, vitenskaplige ansatte og lærestedene selv høster positive erfaringer og nye kunnskaper. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Nordisk Ministerråd | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2006:16 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Joint degrees | nb_NO |
dc.title | Nordisk kvalitetssikring av høyere utdanning. Muligheter for gjensidig godkjenning og økt samarbeid? | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 66 | nb_NO |