dc.contributor.author | Fraas, Morten | |
dc.contributor.author | Hetland, Per | |
dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-10-10T07:16:13Z | |
dc.date.available | 2015-10-10T07:16:13Z | |
dc.date.issued | 2006-04 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2353674 | |
dc.description.abstract | Høgskolen i Gjøvik, Høgskolen i Hedmark og Høgskolen i Lillehammer samarbeider med fylkeskommunene i Hedmark og Oppland om Prosjekt Innlandsuniversitetet. For å kunne søke universitetsstatus må høgskolene tilby mastergradsstudier på minst fem områder og doktorgradsstudier på minst fire områder. Ambisjonen er at en sammenslått høgskole i Innlandet skal kunne sende en søknad om universitetsstatus innen 2012. Denne midtveisevalueringen skal danne utgangspunkt for videre faglige prioriteringer i Prosjekt Innlandsuniversitetet og dette arbeidsnotatet oppsummerer NIFU STEPs vurderinger. Evalueringen bygger på en gjennomgang av studieplaner og statusrapporter, data for studentrekruttering til høgskolene og kandidatrekruttering til arbeidsmarkedet samt innovasjonsdata. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2006:12 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Organisering | nb_NO |
dc.title | Prosjekt Innlandsuniversitetet - Faglig midtveisevaluering | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 71 | nb_NO |