Show simple item record

dc.contributor.authorFraas, Morten
dc.contributor.authorHetland, Per
dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.date.accessioned2015-10-10T07:16:13Z
dc.date.available2015-10-10T07:16:13Z
dc.date.issued2006-04
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2353674
dc.description.abstractHøgskolen i Gjøvik, Høgskolen i Hedmark og Høgskolen i Lillehammer samarbeider med fylkeskommunene i Hedmark og Oppland om Prosjekt Innlandsuniversitetet. For å kunne søke universitetsstatus må høgskolene tilby mastergradsstudier på minst fem områder og doktorgradsstudier på minst fire områder. Ambisjonen er at en sammenslått høgskole i Innlandet skal kunne sende en søknad om universitetsstatus innen 2012. Denne midtveisevalueringen skal danne utgangspunkt for videre faglige prioriteringer i Prosjekt Innlandsuniversitetet og dette arbeidsnotatet oppsummerer NIFU STEPs vurderinger. Evalueringen bygger på en gjennomgang av studieplaner og statusrapporter, data for studentrekruttering til høgskolene og kandidatrekruttering til arbeidsmarkedet samt innovasjonsdata.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2006:12
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectOrganiseringnb_NO
dc.titleProsjekt Innlandsuniversitetet - Faglig midtveisevalueringnb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber71nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge