Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2020-07-22T08:58:02Z
dc.date.available2020-07-22T08:58:02Z
dc.date.issued1995-12
dc.identifier.isbn82-7218-344-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2669846
dc.description.abstractProsjektet Reform 94 og Etniske minoriteter inngår som en del av evalueringen av Reform 94, hvor flere forskningsinstitusjoner deltar på oppdrag fra Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet. Dette spesifikke prosjektet er finansiert i samarbeid mellom Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet og Kommunal- og arbeidsdepartementet. Arbeidet er en videreføring av det som i 1994 var et delprosjekt i innenfor Utredningsinstituttets evalueringsinnsats. Oppgavene i dette prosjektet er definert innenfor alle de fire evalueringsområdene: Dimensjonering og kapasitet, Gjennomstrømning og kompetanse, Organisering og samarbeid og Innholdet i og tilrettelegging av opplæringen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUtredningsinstituttet for forskning og høyere utdanningen_US
dc.relation.ispartofseriesU-notat;1995-19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTospråklige elever i Oslo og Hordaland gjennom første år etter innføringer av Reform 94en_US
dc.typeReporten_US
dc.subject.nsiSamfunnsvitenskapen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal