Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2020-07-22T08:58:02Z
dc.date.available2020-07-22T08:58:02Z
dc.date.issued1995-12
dc.identifier.isbn82-7218-344-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2669846
dc.description.abstractProsjektet Reform 94 og Etniske minoriteter inngår som en del av evalueringen av Reform 94, hvor flere forskningsinstitusjoner deltar på oppdrag fra Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet. Dette spesifikke prosjektet er finansiert i samarbeid mellom Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet og Kommunal- og arbeidsdepartementet. Arbeidet er en videreføring av det som i 1994 var et delprosjekt i innenfor Utredningsinstituttets evalueringsinnsats. Oppgavene i dette prosjektet er definert innenfor alle de fire evalueringsområdene: Dimensjonering og kapasitet, Gjennomstrømning og kompetanse, Organisering og samarbeid og Innholdet i og tilrettelegging av opplæringen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUtredningsinstituttet for forskning og høyere utdanningen_US
dc.relation.ispartofseriesU-notat;1995-19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTospråklige elever i Oslo og Hordaland gjennom første år etter innføringer av Reform 94en_US
dc.typeReporten_US
dc.subject.nsiSamfunnsvitenskapen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal