dc.contributor.author | Baekken, Jane | |
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T11:18:45Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T11:18:45Z | |
dc.date.issued | 1994-08 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2669788 | |
dc.description.abstract | I forbindelse med at Bistandsskolen er blitt en permanent ordning er skolen pålagt av Utenriksdepartementet å gjennomgå hele kursprogrammet med sikte på økt relevans og bedre kvalitet. Utredningsinstituttet for forskning og høyere utdanning har på oppdrag fra Bistandsskolen innhentet informasjon fra tidligere kursdeltakere som et bidrag i denne prosessen.
Målene for undersøkelsen har vært å fremskaffe informasjon som kan vise i hvilken grad NORADs/Bistandsskolens nåværende opplæringstilbud oppfattes som relevante og nyttige i forhold til de ansattes arbeidsoppgaver, og å kartlegge viktige mangler i nåværende opplæringstilbud. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Utredningsinstituttet for forskning og høyere utdanning | en_US |
dc.relation.ispartofseries | U-notat;1994-3 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Oppfølgingsundersøkelse: Norad-ansattes vurdering av opplæring i forbindelse med utresie | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.subject.nsi | Samfunnsvitenskap | en_US |