dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.date.accessioned | 2020-07-22T08:58:02Z | |
dc.date.available | 2020-07-22T08:58:02Z | |
dc.date.issued | 1995-12 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-344-7 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2669846 | |
dc.description.abstract | Prosjektet Reform 94 og Etniske minoriteter inngår som en del av evalueringen av Reform 94, hvor flere forskningsinstitusjoner deltar på oppdrag fra Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet. Dette spesifikke prosjektet er finansiert i samarbeid mellom Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet og Kommunal- og arbeidsdepartementet. Arbeidet er en videreføring av det som i 1994 var et delprosjekt i innenfor Utredningsinstituttets evalueringsinnsats. Oppgavene i dette prosjektet er definert innenfor alle de fire evalueringsområdene: Dimensjonering og kapasitet, Gjennomstrømning og kompetanse, Organisering og samarbeid og Innholdet i og tilrettelegging av opplæringen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Utredningsinstituttet for forskning og høyere utdanning | en_US |
dc.relation.ispartofseries | U-notat;1995-19 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Tospråklige elever i Oslo og Hordaland gjennom første år etter innføringer av Reform 94 | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.subject.nsi | Samfunnsvitenskap | en_US |