dc.contributor.advisor | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Lillebø, Otto Sevaldson | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.editor | Høst, Håkon | |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T11:38:40Z | |
dc.date.available | 2024-11-25T11:38:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0673-0 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0672-3 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3166374 | |
dc.description.abstract | Rapporten evaluerer resultatene av myndighetenes tiltak for å styrke vg3 fagopplæring i skole for søkere som står uten læreplass. Den ser på vg3-elevenes gjennomføring, eventuelle overgang til lærekontrakt underveis, fagprøver og overgang til arbeidslivet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;17 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Vg3 fagopplæring i skole som alternativ til læretid. Resultater etter tiltakene i Utdanningsløftet 2020 | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 63 | en_US |
dc.relation.project | Kunnskapsdepartementet | en_US |