Show simple item record

dc.contributor.advisorHøst, Håkon
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorLillebø, Otto Sevaldson
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.contributor.editorHøst, Håkon
dc.date.accessioned2024-11-25T11:38:40Z
dc.date.available2024-11-25T11:38:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-327-0673-0
dc.identifier.isbn978-82-327-0672-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3166374
dc.description.abstractRapporten evaluerer resultatene av myndighetenes tiltak for å styrke vg3 fagopplæring i skole for søkere som står uten læreplass. Den ser på vg3-elevenes gjennomføring, eventuelle overgang til lærekontrakt underveis, fagprøver og overgang til arbeidslivet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU)en_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;17
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVg3 fagopplæring i skole som alternativ til læretid. Resultater etter tiltakene i Utdanningsløftet 2020en_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber63en_US
dc.relation.projectKunnskapsdepartementeten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal