Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2023-11-23T19:06:27Z
dc.date.available2023-11-23T19:06:27Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0616-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3104443
dc.description.abstractDenne rapporten fra en undersøkelse blant deltakere i modulbasert lederutdanning studieåret 2022–2023, er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Den handler om deres opplevelse av utdanningen og hvilket læringsutbytte de mener å ha fått. En tilsvarende undersøkelse for det foregående kullet ble gjennomført for ett år siden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDeltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2023: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2022–2023en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber100en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal