dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Samuelsen, Ørjan Arnevig | |
dc.date.accessioned | 2023-11-23T19:06:27Z | |
dc.date.available | 2023-11-23T19:06:27Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0616-7 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3104443 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten fra en undersøkelse blant deltakere i modulbasert lederutdanning studieåret 2022–2023, er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Den handler om deres opplevelse av utdanningen og hvilket læringsutbytte de mener å ha fått. En tilsvarende undersøkelse for det foregående kullet ble gjennomført for ett år siden. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2023:19 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2023: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2022–2023 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 100 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |