dc.contributor.author | Fossum, Lone Wanderås | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T07:24:42Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T07:24:42Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0567-2 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3020068 | |
dc.description.abstract | Tematikken for denne rapporten er Innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleie, og er utarbeidet på oppdrag av Norsk Sykepleierforbund (NSF). Som en følge av arbeidet med RETHOS, de nye nasjonale retningslinjene for helse- og sosialfagutdanningene, ønsket NSF å få dokumentert hvordan læresteder som tilbyr sykepleierutdanning, har satt opp innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom praksissted og lærested, sett opp mot felles rammeplan og nasjonale retningslinjer. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:17 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Samarbeidsavtaler | en_US |
dc.subject | Sykepleie | en_US |
dc.subject | Utdanning og praksis | en_US |
dc.title | Innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleie | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 61 | en_US |
dc.relation.project | NSF, Norsk Sykepleierforbund | en_US |