Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFossum, Lone Wanderås
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2022-09-21T07:24:42Z
dc.date.available2022-09-21T07:24:42Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0567-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3020068
dc.description.abstractTematikken for denne rapporten er Innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleie, og er utarbeidet på oppdrag av Norsk Sykepleierforbund (NSF). Som en følge av arbeidet med RETHOS, de nye nasjonale retningslinjene for helse- og sosialfagutdanningene, ønsket NSF å få dokumentert hvordan læresteder som tilbyr sykepleierutdanning, har satt opp innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom praksissted og lærested, sett opp mot felles rammeplan og nasjonale retningslinjer.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:17
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSamarbeidsavtaleren_US
dc.subjectSykepleieen_US
dc.subjectUtdanning og praksisen_US
dc.titleInnhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleieen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber61en_US
dc.relation.projectNSF, Norsk Sykepleierforbunden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal