Medierende betingelser for læring og danning – om bruk og betydning av digitale medier i et bachelorstudium i pedagogikk.
dc.contributor.author | Sivesind, Kirsten | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Hörmann, Bernadette | |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T12:37:03Z | |
dc.date.available | 2022-01-24T12:37:03Z | |
dc.date.created | 2021-04-24T15:12:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2387-5739 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2838955 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.title | Medierende betingelser for læring og danning – om bruk og betydning av digitale medier i et bachelorstudium i pedagogikk. | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk | |
dc.identifier.doi | 10.23865/ntpk.v7.2512 | |
dc.identifier.cristin | 1906142 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
4 - Academic Publications / Vitenskapelige publikasjoner [312]
Academic Articles and Book Chapters -
Publikasjoner fra Cristin [344]