Realistiske forventninger? Sluttrapport fra evalueringen av Tett på realfag. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Daus, Stephan | |
dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.contributor.author | Bungum, Berit | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T15:41:55Z | |
dc.date.available | 2022-01-05T15:41:55Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0533-7 (online) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0541-2 (trykk) | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2836261 | |
dc.description.abstract | Denne sluttrapporten er i likhet med tre tidligere delrapporter utarbeidet på grunnlag av evalueringen av strategien Tett på realfag som NIFU har gjennomført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Hovedtemaer i sluttrapporten er læreres undervisningspraksis og kompetanseutvikling, elevers interesse og motivasjon for realfag og hvorvidt vi finner endringer i elevers prestasjoner mot slutten av strategiperioden. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2021:20 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Tett på realfag | en_US |
dc.subject | Nasjonal strategi | en_US |
dc.subject | Realfag i barnehage | en_US |
dc.subject | Realfag i grunnopplæring | en_US |
dc.title | Realistiske forventninger? Sluttrapport fra evalueringen av Tett på realfag. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019) | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 198 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
1 - Reports / Rapporter [994]
NIFU Report Series